»Zato smo si želeli imeti takšne točke, kjer bodo svetovalci na voljo vsem, ki bodo imeli kakršno koli težavo ali bodo potrebovali pomoč.«
»Gre za postopno uvajanje tega sistema. Zavedati se moramo, da v ta proces na številnih točkah vstopajo javni uslužbenci, ki to opravljajo poleg svojega rednega dela. Ta trenutek imamo že odprtih približno 60 dodatnih točk in jih iz dneva v dan širimo. V teh dneh bomo odprli tudi točke na območnih enotah zavoda za zdravstveno zavarovanje, dogovarjamo se tudi s Pošto Slovenije.«
»Očitamo ji šest točk, zaradi katerih menimo, da bi morala interpelacija uspeti.«
»Gre za nadaljevanje bonomanije. Samo še točke zvestobe uvedete, pa gremo lahko na volitve.«
»Digitalno potrdilo je na upravnih enotah. Glede na to, da smo zelo zasedeni, za smsPASS postavljajo te nove vstopne točke.«
»Kaj imajo skrivati, da je ta točka počrnjena.«
»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
»Različni psihoterapevtski pristopi imajo različne vstopne točke.«
»Moj predlog je bil popolnoma različen od tega, kar imamo danes.«
»Digitalizacija ni sama sebi namen, pač pa imamo digitalna orodja zato, da nam poenostavijo življenja, prihranijo čas, denar in nekaj živcev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju